Tuesday 10 October 2017

Binary Alternativ System Forum


Binära alternativ Forum Handelsgemenskap Vad vill binärhandlare Vi vill ha rättvisa mäklare med rättvisa utbetalningar och snabba uttag, inget mer. Att tjäna vinst från binär handel är svårt nog, så kära mäklare gör det inte så att våra liv blir mer olyckliga. Om du manipulerar priser eller vägrar uttag, kommer du att hamna på vår blufflista, det är så enkelt som det. Varje näringsidkare har rätt att uttrycka sin syn på en mäklare eller en robot. I det här forumet delar också handlare fritt handelstänkande och strategier. Om du vill lägga till värde i samhället kan du dela dina tips. Naturligtvis kan du också klä dig som en ninja och slåss scammers på natten. Ja, vi bekämpar också robotar Gå med i forumet Forum Kategorier Alla måste börja från någonstans. Det finns en lång väg framför dig men du kan börja härifrån. Vi kan hjälpa till med vår erfarenhet. Binära alternativen bedrägerier Låt oss diskutera våra dagliga affärer, vilka är de hetaste tillgångarna för handel. Vi kan ge dig signaler om hur man handlar under dagen. Dela din erfarenhet med en specifik mäklare, ställ en fråga och lär dig vad andra handlare har att säga om binärhandeln. BinaryOptionsPost har vidtagit rimliga åtgärder för att säkerställa riktigheten av informationen på webbplatsen, men garanterar inte det. Uppgifterna som visas på denna webbplats är inte nödvändigtvis alltid i realtid eller helt korrekt, inklusive marknadsanalys, prognoser, signaler, tillgångsprisnoteringar och diagram. Läsare bör inte behandla någon åsikt uttryckt av författarna till BinaryOptionsPost som en specifik inblandning för att göra en viss handel eller följa en viss strategi, men endast som ett uttryck för deras nuvarande åsikt. Synpunkterna i forumet uttrycks av forummedlemmar och återspeglar inte nödvändigtvis synpunkterna från BinaryOptionsPost. Riskerna med handel med binära alternativ är höga och kan inte vara lämpliga för alla handlare. BinaryOptionsPost behåller inte ansvaret för eventuella förluster eller vinster som läsarna kan komma inför som ett resultat av att använda informationen som presenteras på denna webbplats. Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarnas upplevelse. Genom att klicka på en länk på webbplatsen ger du ditt samtycke till att vi ska ställa in cookies. 2012-2017 BinaryOptionsPost - Alla rättigheter reserverade - Kontakta oss - Toni HamiltonOm mäklaresidan är det ungefär som valutakurser. Vissa mäklare är mer tillförlitliga än andra och du måste göra din forskning. När det gäller din oro att en lyckad kund kan skicka dem till konkurs oroa dig inte eftersom det finns många saker de ska göra för att undvika det. Från legitima (säkring av positionerna) till ren bluff (falska citat, requotes, avbeställda order.). De kan till och med säga upp ditt konto utan en giltig anledning. Jag bryr mig inte om att de skyddar sig, det är bra, jag vill bara se till att det inte involverar någon bluff taktik som de nämner eller någon annan som jag inte kan tänka mig. Jag postar här för att jag var snäll och hoppas att någon här faktiskt försökt det och kan hänvisa till en ärlig binär alternativmäklare. men jag letar efter någon med första hand och kunskap. google sökningar är orealistiska med tanke på att de har anslutna program Ursprungligen postat av TheRealDudeman Jag älskar alla människor med nollupplevelse som ger sin åsikt om tråden. gör mig varm och luddig inuti. Till OP: Gör dina läxor och lära dig hela processen. Om du registrerar dig kommer en mäklare att kontakta dig om ditt konto och dina policyer och så vidare. De svarar även på alla frågor du har. Fråga och du ska få. Enkel. Personligen använder jag Banc De Binary och till och med marknadsför det. Det fungerar bra för mig (genomsnittlig 34 ROI) men uppmärksamma. Jag berättar att du gör dina läxor. Om du forskar och får fakta så kommer du inte att dra nytta av. Street smarts gäller online. Sunt förnuft, rätt är du nöjd med banc de binära har du tagit tillbaka utan krångel Ursprungligen postat av prefamous Är du nöjd med banc de binär har du gjort att dra mig tillbaka utan krångel Jag har använt Banc De Binary och hade inga problem att dra tillbaka mina pengar från dem, förutom att tillhandahålla normal due diligence som skannade kopior med bevis på adress och ID etc. Det var inte mycket pengar (förmodligen ett par grand på det mesta) och jag förlorade mer affärer än jag borde så jag slutade dra tillbaka mindre än jag hade deponerat. Jag tror att BBinary är en av de mer välrenommerade mäklare, och det arent många av dem runt. IG Index är en annan jag skulle lita på, men deras binära alternativ fungerar lite annorlunda. Även om Banc De Binary säger att de täcker alla sina affärer är jag inte säker på att detta är 100 sant. Jag misstänker att de flesta binära alternativmäklare tar positioner mot sina kunder och kommer att begränsa dig om du är för framgångsrik men vi talar förmodligen minst sex siffror på kort tid innan det skulle hända med BBinary, (bara en gissning) . En fallgrop du borde vara medveten om är bonusarna, håll dig borta från dem om du inte är 100 säker på att du kommer att bli framgångsrik Om du tar bonusen på insättning kommer de att binda dig till en hel del affärer innan du kan dra tillbaka pengarna. och vid den tiden kanske du har hittat en bättre mäklare eller förlorat alla dina pengar. Du säger att du är en erfaren näringsidkare. Det är verkligen ett krav om du ska lyckas med binära alternativ. Det finns bara vissa situationer där det är vettigt att använda binära alternativ över andra typer av handel, som vanliga alternativ eller spridningsbud. Jag kan inte komma ihåg exakt sedan det var ett tag sedan jag spelade runt med det här men du kommer behöva något som en 55-60 framgångsgrad i dina affärer bara för att bryta jämnt. Om du inte kan göra det med pappershandel, glöm inte binära alternativ. Ursprungligen postat av prefamous Jag vet att jag kan förlora pengar, det är inte vad jag frågade. vad jag verkligen frågar är kommer de att betala ut om jag dominerar. Jag är erfaren näringsidkare så jag kan förutsäga denna rörelse ganska exakt. Verkar för mig att någon med en lycklig strejk kan skicka dessa människor till konkurs. hej prefamous, Tänk inte på mäklaren som ett företag som håller alla dina pengar. De är en mäklare. De kommer inte att gå sönder om du förlorat handeln. De kommer faktiskt att tjäna pengar. Det är upp till din skicklighet att välja rätt marknadsriktning om du vinner eller förlorar. Det är allt i din attityd. Denna mäklare är licensierad i USA, det finns inget problem att dra tillbaka pengar. Jag känner mig faktiskt säkrare att behöva lämna massor av personlig information att dra tillbaka. Jag tror att tjäna pengar med binära alternativ kommer att vara lätt. Jag är en forex näringsidkare och jag gick bara med binära alternativ, jag tycker att det här är ett mycket smartare sätt att handla. Det tar många komplikationer ur handeln. Du behöver bara en bra strategi. För mig ska jag använda 12 timmars alternativ och göra analys på 5 minuters diagram - Här är en bra Youtube-video som visar en utmärkt vinnande strategi, följ det här och du kommer att vara rätt: youtubewatchvoXS0h2vbPc0ampfeaturerelated Ursprungligen postat av Tony Humble Jag har alltid tänkt på binär alternativ som huvudsakligen spelande, och theres massor av otillförlitliga platser som bara skapats av con artister. Binära alternativ köper rätten att köpa eller sälja en tillgång med en förutbestämd tid om ett visst utfall uppnås, det vill säga möjligheten att utnyttja din investering. Du kan analysera diagrammen, titta på volymer och trendlinjer och bestämma vad som händer med en tillgång för att bestämma hur man handlar. Det här är inte spelande. Spel involverar inte handels tillgångar, det tar bara en poäng på saker. Om du uppfattar det som spel så borde du inte vara inblandad, gå till LasVegas. Ursprungligen postat av BrandonGentry Jag försökte handelsrummet och jag fann att du kunde sätta in pengarna mycket snabbare än du kunde dra tillbaka. Det tog 7 dagar att bearbeta, men du kunde lägga in pengar inom några sekunder. Jag skulle säga att du verkligen måste undersöka vilka dina mäklare är och vara kloka på det. Om det inte känns rätt, gå ut eller gå inte med den mäklaren. Självklart kan du betala pengar snabbare, du kan betala med kreditkort vilket är omedelbart, som om du gör något annat på internet. De kan inte betala tillbaka till ditt kreditkort, de kan bara betala med banktråd som är långsam. Men om du gör 70-80 på dina affärer, varför skulle du oroa dig för att det tar 7 dagar att få ut pengarna. Ursprungligen postat av quantumtiger Jag kollade in det runt Mach i år. En av de saker jag hittade var att det kan finnas många hoops att hoppa igenom när det kom dags att ta tillbaka pengarna. Det verkade det var väldigt lätt att sätta in pengar och tradebet .. Men när det kom dags att få pengarna tillbaka bad de om mycket personlig information att faxas till ett nummer .. Så jag rekommenderar att du kontrollerar den sidan av saker innan du lägger pengar i. Det är sant när det kommer att dra tillbaka de faktiskt kräver din personliga information som fotokopi av ditt pass etc. Om du inte är säker på vilken mäklare webbplats är tillförlitlig, försök att undersöka på google eller youtube. Sökterm kan vara - cvmitt mäklare företagskvot eller kvitto för mäklarföretagets betalningsbevis. Om du inte kan hitta många resultat upprepa denna process med ett annat mäklarföretag. Lycka till med handel Ursprungligen postat av julian76 hej prefamous, Tänk inte på mäklaren som ett företag som håller alla dina pengar. De är en mäklare. De kommer inte att gå sönder om du förlorat handeln. De kommer faktiskt att tjäna pengar. Det är upp till din skicklighet att välja rätt marknadsriktning om du vinner eller förlorar. Det är allt i din attityd. Denna mäklare är licensierad i USA, det finns inget problem att dra tillbaka pengar. Jag känner mig faktiskt säkrare att behöva lämna massor av personlig information att dra tillbaka. Jag tror att tjäna pengar med binära alternativ kommer att vara lätt. Jag är en forex näringsidkare och jag gick bara med binära alternativ, jag tycker att det här är ett mycket smartare sätt att handla. Det tar många komplikationer ur handeln. Du behöver bara en bra strategi. För mig ska jag använda 12 timmars alternativ och göra analys på 5 minuters diagram - Här är en bra Youtube-video som visar en utmärkt vinnande strategi, följ det här och du kommer att vara rätt: youtubewatchvoXS0h2vbPc0ampfeaturerelated Ursprungligen postat av komster Investerar du fortfarande i binära alternativ Och är det lätt att tjäna pengar med binära alternativ som människor ser ut att vara Det finns definitivt några saker du behöver tänka på och vara fullt medveten om innan du drar dig in i binära alternativ. Först och främst Det verkar vara en galen på quotmake pengar onlinequot publiken som kommer över Binary Options som ett säkert och enkelt sätt att skapa en inkomst hemifrån. Detta är definitivt felaktigt. Vid första Binary Options verkar mycket oskyldiga och lätta att göra. Eftersom mäklare gör det så lätt. Sanningens sanning är: Binär Options är inget annat än att investera i de globala aktiemarknaderna. Det är mycket mer än att tänka att det går upp eller ner. Binära alternativ kräver kompetens inom ekonomisk forskning, teknisk analys, grundläggande analys och många fler variabler. Jag håller inte med hur binära alternativ gör sina pengar heller. Mäklare får betalt när du vinner och även när du förlorar. Theyre enda målet är att få så många insättningar som möjligt. För i slutet av dagen är de en bank med ett fysiskt kontor ON WALL STREET. Theyre den enda binära alternativplattformen som har ett kontor på Wall Street Look Up Jag har erfarenhet av handel med binära alternativ med en mäklare som heter James Wharton över på Banc De Binary. Jag gick med i CitPersonal Broker Accountquot som kräver en insättning på minst 2500, men mäklarna pressar dig till att deponera mer. De berättar att du kommer tjäna pengar. Nej, de garanterar inte att du kommer att tjäna pengar, för i den branschen är det i princip olagligt att göra en garanti. De berättar också för dig innan du lägger på att du får tillgång till mäklaren 247 via telefon eller Skype. Det här är halvt sant Du får tillgång till Skype, men sällan får du prata med dem i telefon. Särskilt när du förlorar pengar, det vill säga när de verkligen vill krypa tillbaka i sina hål Bara för att se till att du får bilden, när min mäklare James Wharton berättade för mig innan jag deponerade 15 000 att jag skulle tjäna mycket pengar och vi skulle ta kontot mycket seriös och tillämpa bra penninghantering. Dagen jag deponerade vände han sig om och sa att vi skulle ta mitt konto mer seriöst om jag deponerade 50 000 kvot. Efter att ha förlorat xx, xxx sa jag till honom att medan han stabbade mig i ryggen kunde han kyssa min röv också. Hur som helst. Jag pratar bara om 15 av min patetiska erfarenhet med binära alternativ. Jag kommer inte att slösa mer av din tid på hur oönskad jag var. Jag kommer emellertid att berätta att jag har nära vänner som gör 100 000 vinst per dag eller varje par dagar på Banc De Binary-plattformen. Så det kunde bara ha varit otur för mig Final Note Om du vill generera extra inkomst, om du inte har 10.000 då är binära alternativ inte för dig. Kom ihåg som tidigare nämnts dess Investering På aktiemarknaden Inte ett kvitto pengar onlinequot möjlighet. Om du vill prova binära alternativ skulle jag vara säker på att du går med Banc De Binary, eftersom jag i slutet av dagen trots min erfarenhet kan säga att de har den bästa kundsupporten och plattformen som erbjuder dig som en näringsidkare bara min åsikt Hoppas det hjälpte välmående Hälsningar, Rob Ursprungligen postat av prefamous Jag bryr mig inte om att skydda sig som är bra, jag vill bara se till att det inte involverar någon bluff taktik som de nämner eller några andra som jag inte kan tänka mig. Jag postar här för att jag var snäll och hoppas att någon här faktiskt försökt det och kan hänvisa till en ärlig binär alternativmäklare. men jag letar efter någon med första hand och kunskap. google-sökningar är orealiserade med tanke på att de har affiliate-program Från vad jag förstår är Nadex en bra plattform för att handla binärprodukter med i USA. Att vara baserad i USA ger kunden det bästa skyddet mot bedrägerier. Utanför USA är jag inte så säker. Ursprungligen postat av julian76 hej prefamous, Tänk inte på mäklaren som ett företag som håller alla dina pengar. De är en mäklare. De kommer inte att gå sönder om du förlorat handeln. De kommer faktiskt att tjäna pengar. Det är upp till din skicklighet att välja rätt marknadsriktning om du vinner eller förlorar. Det är allt i din attityd. Denna mäklare är licensierad i USA, det finns inget problem att dra tillbaka pengar. Jag känner mig faktiskt säkrare att behöva lämna massor av personlig information att dra tillbaka. Jag tror att tjäna pengar med binära alternativ kommer att vara lätt. Jag är en forex näringsidkare och jag gick bara med binära alternativ, jag tycker att det här är ett mycket smartare sätt att handla. Det tar många komplikationer ur handeln. Du behöver bara en bra strategi. För mig ska jag använda 12-timmarsalternativen och göra analys på 5 minuters diagram - Här är en bra Youtube-video som visar en utmärkt vinnande strategi, följ det här och du kommer ha rätt: youtubewatchvoXS0h2vbPc0ampfeaturerelated Julian76: Tack för länken till videon. Strategin diskuteras i videon låter enkelt och enkelt Ursprungligen postat av Vadimarket Ive försökte dem. Dålig erfarenhet. Ive försökte Trade Rush och Banc De binära. Deras huvudsyfte är att göra dig insättning så mycket som möjligt, och om du faktiskt gör några pengar med dem, ger du 1000 skäl att inte låta dig ta ut dina pengar. De flesta av de positiva recensionerna du ser är faktiskt från affiliates. Personligen har jag bara förlorat 200 med dem (det kan tyckas som mycket, men det är minsta insättning). Jag höjde det beloppet till 3.000 och de vägrade att låta mig dra tillbaka några pengar. De sa att jag fuskade systemet, och allt jag gjorde var att titta på BBC-aktier för att förutse valutakursen. Alla är belägna i vissa tredje världsländer. Banc de binär påstår sig till exempel vara belägen i New York City, men om du faktiskt kontrollerar deras NY-adress kommer du ta reda på att de inte finns någonstans att de är belägna i Israel. Så om de ljuger för dig om deras plats från början, hur kan du eventuellt göra affärer med dem? Råd, håll dig borta. Massor av dålig info här, vi har aldrig betalat någon inom 48 timmar, förutsatt att de skickat i erforderliga dokument. 12102012 22:47 Välkommen. Konto Balans: Kontonummer: 9 Logga ut Insättning Mitt Konto Min Portfölj 14 41 20 GMT Tid Fredag ​​12.10.12 Mest Traded Commodities Valutor Index Aktier Par Binär Alternativ Alternativ Builder One Touch 60 Seconds BinaryMETA Position ID Asset Strike Price CallPut Tid Slutdatum Expiry Rate Investment Resultat RETURN Öppna Positioner Förfallna Positioner One Touch Positions 3297671 EURUSD 1.29815 Call 13:13 121012 13:20 121012 1.29860 200 vann 350 3295663 AUDUSD 1.02563 Ring 11:39 121012 11:45 121012 1.02597 200 vann 350 3295606 EURUSD 1.29751 Put 11:37 121012 11 : 38 121012 1.29738 100 vann 170 3275699 EURUSD 1.29314 Put 15:51 111012 15:52 111012 1.29287 100 vann 170 3272133 EURUSD 1.29382 Ring 14:08 111012 14:09 111012 1.29396 250 vann 425 3271818 OLJE 92.1300 Ring 14:00 111012 14:01 111012 92.1850 100 vann 170 3271742 OLJE 92.0950 Ring 13:57 111012 13:58 111012 92.0950 100 slips 100 3260593 EURUSD 1.28432 Samtals 2:21 111012 2:22 111012 1.28434 100 vann 170 Totalt Aktuellt ProfitLoss: 0.00 Välj tillgång du vill handla. Klicka UPP om du tror att priset stiger över den aktuella nivån. Klicka på NER om du förväntar dig att priset ska falla under nuvarande nivå. Välj det investeringsbelopp du vill handla med - tillsammans med en utgångsperiod som du väljer och klicka på APPLY. Vänta på att alternativet ska löpa ut. HANDELSPLATFORM Öppna TradingAccount Kontotyper Konto Vanliga frågor Demokonton Handelsfördelar RÄKENHETER Varför Binära Hur Bättre Binära Options Handelsplattformar Tillval Index AlternativExpiry Priser iTrading TRADING Insättningsmetoder Återkallande Metoder Säkerhet och Privatitet Överensstämmelse Bank och Säkerhet Vanliga frågor BANKINGamp SÄKERHET BinaryOptionBasics Analys Techniques Ordlista BinaryOptionFAQs Programvara Walkthrough Avancerade artiklar Nedladdningar UTBILDNING Daglig Marknadsöversikt Radio Live Market Hours Marknadsplan MARKEDDATA Brev från VD OurPersonnel Awards Press KundTestimonials Kontakta oss vem som helst kan hävda vem som kan proveskype tommmi88 binära alternativArrows and Curves Binär Options Strategy ArrowsandCurves. ex4 indikatorn är en trend-följer indikator som kan följa tillgångens utveckling och peka ut områden där näringsidkare kan köpa och sälja inom ramen för trenden. Indikatorn består av två komponenter och heter så eftersom den visar pilar och kurvor. När det är anpassat för den binära alternativmarknaden är det möjligt att använda aren. Trendstyrksstrategi för binära alternativ Trendstyrks handelsstrategi för binäralternativsmarknaden använder 5SMA TrendStrength. ex4-indikatorn för att identifiera handelsmöjligheter för binäralternativsmarknaden. Det gör detta genom att använda färgförändringar i dess streckkomponenter för att definiera marknadsförspänning. Diagraminställning MetaTrader4 Indikatorer: 5SMA TrendStrength. ex4 (standardinställning), Linjeverktyg (standardinställning) Preferre. Bollinger MACD Binär Options System Den här strategin kombinerar två indikatorer, med hjälp av en enda inbyggd indikator, det 5-dagars enkla glidande medlet. Detta är faktiskt en modifierad glidande medelstrategi, eftersom mittbandet i advanced-bollinger-band. ex4-indikatorn också är ett glidande medelvärde, om än ett långsammare glidande medelvärde än 5SMA. Diagraminställning MetaTrader4 Indikatorer: 5SMA, MACD. ex4 (inställd till 6,15,1). Avancerad ADX-korrelations binär alternativstrategi Den avancerade ADX-korrelations binära alternativstrategin baseras på den avancerade ADX-indikatorn. Denna indikator fungerar som en oscillator och kan detektera överförda och överköpta förhållanden. Det kan också användas för att göra skillnader i handeln. Den strategi som beskrivs idag är en kombinationsstrategi med hjälp av den avancerade ADX-indikatorn och indikatorn aflwinner. ex4. Diagraminställning. Senaste binära optionssystemen Freedom Binär Options Trading System Den binära options tradingstrategin baserad på MTF Forex frihetsbarindikatorn byggdes för handel med prisnivå. Vår egen undersökning av denna indikator har emellertid gett en välbehövlig modifiering för att den ska kunna användas för handel med binärmarknaden. Denna strategi är vad som diskuteras nedan. Diagram Setup MetaTrader4 Indikatorer: MTFForexFreedomBar. ex4 indikator (de. Gratis UOP Binär Options Indikator Letar du efter den berömda indikationsindikatorn för UOP Ladda ner det här gratis, men först ta en titt på hur det fungerar. UOP-systemet består av 8 handelsindikatorer , några grundläggande och några avancerade indikatorer. Ladda ner filen nedan och lägg till dem alla till Metatrader 4-plattformen. Se till att du bifogar UOP-mallen (ingår också i zip-filen). CCI Ive har testat detta binära optionssystem ett tag och resultaten ser bra ut. Den består av 2 handelsindikatorer: 3-bandsindikatorn för options trading och den populära CCI-indikatorn. Bilden nedan visar handelsresultatet på 5 min brittiska Pound US Dollar Chart. 8 Vinster och 2 förluster, det är 80 vinnande takt. Låt oss titta närmare på hur systemet fungerar: ASC Trend Binär Options System Handel binära alternativ med bara 1 indikator. ovider i realtid köpa och sälja signaler för valfritt valutapar, till exempel EURUSD, GBPUSD, USDJPY och AUDUSD. Diagramuppsättning Binära indikatorer: ASCTrendBO. mq4 Analysverktyg: NA Tidsram: 15 minuters, 5 minuters handelssessioner: London-session, US-session Tradativa tillgångar Tillgångar: Valutor Downlo. Senaste binära alternativindikatorer Binär optioner Trading Oscillator Indikator En utmärkt binär optioner trading oscillator som kommer att ge dig råd när ett instrument når överköpta och överlämnade nivåer. Under pågående trender köper du ett köpalternativ när indikatorn når överlämningsnivån (-0,9). Under nedtrenden köper du ett säljalternativ när indikatorn når överköpt nivå (0.9). Funktioner Tillgångar: fungerar över alla tillgångar (Valutor, Råvaror,. Lönsam binär alternativindikator Detta är en riktigt enkel binär alternativindikator som kan användas för handel med många binära alternativprodukter. Reglerna är mycket enkla: Köp ett samtal när indikatorn ändrar färg från rött till blått, köp ett säljalternativ när indikatorn ändrar färg från blå till röd. Indikatorn kan användas för att handla uppdatering, 60 sekunder, hastighetsalternativ, lång sikt, en knapptryckning, par, kikk. Binary Reaper V3 .0 Indikator Binary Reaper är en köp och säljer binär indikator baserad på Aroon Technical Analysis Indicator. Den kan användas för att handla köp CALL och köpa Put-alternativ på tidsramar som börjar från 60 sekunder-diagrammet upp till 1 timme. Det rekommenderas att handla signalerar endast i riktning mot den övergripande trenden. Titta till exempel på 5 min-diagrammets trend när du handlar i 1 min-diagrammen. Denna binära alternativ Bandsindikator Indikatorn för binära alternativband berättar vad du ska leta efter: köp CALL eller köp PUT-alternativet. Indikatorn består av 3 band (liknande bollingerband): övre bandet, underbandet och mittbandet. Så fungerar det Leta efter köp Samtalsalternativ ovanför det gröna mellanbandet (bullish). Leta efter köp PUT alternativ under den gröna mittbandet (bearish). Indikator Preferenser Asse. Ladda ner alla binära system, strategier och indikatorer 100 GRATIS

No comments:

Post a Comment