Thursday 5 October 2017

Forex Dinar 2013


Worlds Trusted Currency Authority Nordamerikanska utgåvan Dollarn har blivit blandad och skickat en tre-session hög mot euron, som hjälpades av en stor miss i tyska tillverkningsorderdata, som gick på det fortfarande underpresterande pundet, håller fast mot yenen , och förlora marken till. Läs mer X25B6 2017-03-07 11:43 UTC Europeisk utgåva Dollarn har avvecklat sig med andra marknader som frisläppandet av februari-löneskalansrapporten på fredag ​​och beslutet om Feds policy nästa onsdag förväntas. USD-JPY ligger i den övre 113: e efter att ha loggat en fyra-session låg igår på. Läs mer X25B6 2017-03-07 08:10 UTC Asian Edition FX-handeln var tyst i N. Y. Måndag, med stora dollarparingar som stod inne i relativt smal handel varierade. Greenbacken var i stort sett högre men sannolikt på baksidan av nästan bakad i kakutsikterna för en Fed-höjning nästa vecka. Läs mer X25B6 2017-03-06 19:20 UTCIve hörde motstridiga rapporter om huruvida dinar var, är eller kommer att listas på utbyte från trovärdiga folk. Här är ett annat perspektiv från GPCarter som hjälper dig att spåra dinaren. Hans ultimata råd är att fokusera på CBI. GPCarter: Som en heltidsexporthandlare kände jag att jag skulle göra det här inlägget. Jag fortsätter att se inlägg där folk pratar om IQD-rörelsen och betygsätter förändringar på webbplatser som XE, Forex Pros etc. och jag kände mig tvungen att dela den här informationen. På grund av den tid jag spenderar på att göra marknadsundersökning och analys för min valutahandel har jag inte mycket tid att göra frågan och svara på forumet. Så det är en annan anledning som jag gör det här inlägget. FYI, jag försöker inte slå någon upp, bash, vara oförskämd eller röra upp problem. Jag hoppas verkligen att detta kommer att hjälpa människor att få en bättre förståelse. Först vill jag nämna: 1. Ja, jag är innehavare av IQD. 2. Ja, jag tror att det kommer RV. 3. Nej, jag tror inte att det kommer att bli en LOP. 4. Nej, jag kommer inte in i tid, priser, datum etc. 5. Nej, jag har ingen hemlig eller inbyggd information och ingen av de andra valutahandlarena vet jag heller. IQD är INTE, som vissa gillar att säga, på Forex. Visst, IQD är listad på webbplatser som XE, Forex Pros och många andra men ingen av dessa webbplatser är en del av den verkliga valutamarknaden. INGEN av dessa webbplatser är marknadsaktörer eller en av enheterna anses vara en verklig del av valutamarknaden. Dessa platser är helt enkelt källor till information, forskning, handelsverktyg, utbildning och andra saker. Många människor ser IQD som är listade på en av dessa webbplatser och förutsätter att det betyder att det är på forex eller att de här webbplatserna är en del officiell auktoritet men ingen av dessa antaganden är sanna. Att vara listad på en webbplats är INTE detsamma som att vara på forex. När det handlas internationellt kommer det då att vara på forex. Den så kallade rörelsen eller förändringen i hastigheten och på de diagram som du ser på dessa webbplatser har INTE att göra med rörelse av IQD. Kom ihåg att IQD inte handlas på valutamarknaden. Du kan inte hitta det som anges i handelsplattformen för någon Forex-mäklare eller marknadsförare. INTE EN ENDA. Det finns till och med mäklare där du kan gå just nu och handla i exotiska valutor som dinarer från Kuwait, Jordanien etc. och ingen av dem handlar i IQD. Varför Eftersom det inte är på forex. Den rörelse du ser på de här sidorna är ett resultat av värdet av valutan som är kopplad till den. Till exempel, om USD stärker då kan du köpa mer IQD för varje dollar. Om USD förlorar värde så skulle du kunna köpa MINDER IQD för varje dollar. När värdet på USD stiger och faller så kommer det att återspeglas på dessa platser och i diagrammen och förändringar och fluktuationer i kursen. Vissa människor ser dessa förändringar och antar att det beror på rörelsen i IQD men det är inte. Den enda gången vi verkligen såg rörelsen i IQD var den senaste förändringen som gjordes av CBI. ALLA andra ändringar du ser på dessa andra webbplatser betyder absolut ingenting. Varför är förändringarna meningslösa Forex-mäklare, marknadsförare och till och med webbplatser som XE får sina priser från datatillhandahållare som centralbanker. När du ser vad som ser ut som en kursförändring i IQD på dessa webbplatser OCH samma sats är på CBI så är det en faktisk förändring. Annars är allt du ser är ett resultat av värdeförändringen för den andra valutan du har kopplat till IQD. Kontrollera alla dessa forex webbplatser är faktiskt slöseri med tiden vid denna tidpunkt. Den plats vi alla vill se förändringen är på CBI-webbplatsen. Vi vill ha informationen direkt från hästens mun och inte från en icke officiell tredje parts webbplats. Mitt råd är att spara dig lite tid och fokusera bara på CBI vid denna tidpunkt. Det gör absolut ingen mening att kolla webbplatser för rörelse och förändringar i en valuta som inte ens är en del av valutamarknaden vid denna tidpunkt. USDIQD - Amerikanska dollar irakisk dinar Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med användare, dela ditt perspektiv och Ställ frågor från författare och varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen, kommer alla att värda och förvänta sig. Var vänlig och håll följande kriterier i åtanke: Berika konversationen Håll fokus och spåra. Bara posta material som är relevanta för det ämne som diskuteras. Visa respekt. Även negativa åsikter kan utformas positivt och diplomatiskt. Använd standard skrivstil. Inkludera skiljetecken och övre och nedre fall. NOTERA. Spam andor reklammeddelanden och länkar i en kommentar kommer att tas bort Undvik skada, förtal eller personliga attacker riktade mot en författare eller annan användare. Donrsquot monopolisera konversationen. Vi uppskattar passion och övertygelse, men vi tror också starkt på att ge alla en chans att flyga sina tankar. Därför förväntar vi oss, förutom den civila interaktionen, att kommenterarna presenterar sina åsikter kortfattat och eftertänksamt, men inte så upprepade gånger att andra irriterade eller förolämpas. Om vi ​​får klagomål om personer som tar över en tråd eller forum, förbehåller vi sig rätten att förbjuda dem från webbplatsen, utan användning. Endast engelska kommentarer kommer att tillåtas. Gärningsmän av skräppost eller missbruk kommer att raderas från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investingrsquos diskretion. Jag har läst Investerings kommentarer riktlinjer och godkänner villkoren som beskrivs. Är du säker på att du vill radera detta diagram Byt det bifogade diagrammet med ett nytt diagram Vänligen vänta en minut innan du försöker kommentera igen. Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer väntar tills godkända av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan det visas på vår hemsida. Dela den här kommentaren till: Vänligen krossa mig inte för det här, Jag är ny på den här appen och jag är inte helt säker på vad jag tittar på här. Jag trodde att siffrorna som visas var vanligtvis dollarn uppräknade för ett lager, men vad sägs om currancy för att dinar är värre mindre än dollarn är att summan av dinarer till en dollar Om så vill vi inte att siffrorna ska vara så nära 1 som möjligt att sälja dinarer Jalin Olin 22 jan 2016 11:36 GMT Denna kommentar har redan sparats i dina sparade artiklar Dela den här kommentaren till: Jag gjorde lite forskning och tycker att jag hittade mitt svar. NVM. Thnx. Melanie 27 jan 2017 09:17 GMT Denna kommentar har redan sparats i dina sparade artiklar Dela den här kommentaren till: Ja. När Saddam var i kraft var priset 3 IQD 1 USD. Sedan dess har iraq skrivit så mycket pengar värdet har sjunkit. Nu 0,008 IQD 1 USD. Irak säger att de kommer att ta bort nollor från valuta som är redomination. Revalue kommer med dem som bevisar IRAQ-ljudspelare på finansmarknaderna (få betygsättning). Det händer. Theres många olika tankar där ute. Jag delar vad jag undersökte. Jag har några dinarer, varför inte, väl se. Antiller Guilder Argentinska Peso Bahamas Dollar Barbados Dollar Belize Dollar Bolivian Boliviano Brasilien Ereal Kanadensisk Dollar Caymanöarna Dollar Chilean Peso Colombianska Peso Costa Ricas Colon Kubanska Peso Dominikanska Peso Östkaribiska Dollar El Salvador Kolon Guatemala Quetzal Haitiska Gourde Honduras Lempira Jamaicanska Dollar Mexikanskt Peso Nicaraguanska Crdoba Panamanska Balboa Paraguayansk Guarani Peru Sol Trinidad Dollar Uruguayansk Peso Amerikanska dollar Venezuelan Bolivar Ansvarsbegränsning: Fusion Media vill påminna dig om att uppgifterna på denna webbplats inte nödvändigtvis är realtid eller korrekta. Alla CFD-aktier (aktier, index, futures) och Forex-priser tillhandahålls inte av börser utan av marknadsaktörer, och priserna kan därför inte vara korrekta och kan skilja sig från det faktiska marknadspriset, vilket innebär att priserna är vägledande och inte lämpliga för handelsändamål. Därför har Fusion Media inget ansvar för eventuella handelsförluster som du kan uppkomma till följd av att du använder den här informationen. Fusion Media eller någon som är involverad i Fusion Media accepterar inte något ansvar för förlust eller skada som ett resultat av tillit till informationen inklusive data, citat, diagram och buysell signaler som finns på denna webbplats. Vänligen bli fullständigt informerad om riskerna och kostnaderna i samband med handeln på de finansiella marknaderna. Det är en av de mest riskfyllda investeringsformerna possible. Iraqi Dinar (IQD) Valutakursen Conversion Calculator Denna valutaomvandlare är uppdaterad med valutakurser från 7 mars, 2017. Ange det belopp som ska konverteras i rutan till vänster om valutan och tryck på quotconvertquot-knappen. För att visa irakiska dinar och bara en annan valuta klicka på någon annan valuta. Den irakiska dinaren är valutan i Irak (IQ, IRQ). Växelkursen för den irakiska dinaren uppdaterades senast den 4 mars 2017 från Bloomberg. IQD-omvandlingsfaktorn har 4 signifikanta siffror. Övriga resurser Wikipedia: Irakisk dinar - Historia och cirkulationsinformation. IraqiDinar. org - Handelsinformation inklusive bedrägerier, förfalskningar, fakta och analys. RolClub: Irakiska Dinarforum - Senaste nyheter och diskussion från online-investerare. Valutaomvandling Kommentarer exellent hemsida, mycket lätt att använda, bra gjort dinaren kommer tillbaka till prekrisnivåer. bara hänga på. Det kommer att bli 2016 och vi kommer alla att vara rika. Jag tror att Andrew från Australien bäst summerade det för skeptikerna Personligen skulle jag inte investera i någonting utan att göra mina läxor. Det här är första gången den här möjligheten presenterade sig. Vem som helst ovillig eller oförmögen att vänta på att investeringen blommar, spara dina pengar eftersom Återanvändningen av Irak kommer att bli en tidskrävande process. Det faktum att det internationella samfundet fortsätter att miljarder i Irak är en död ge bort att något mycket smaka brygger där borta. (Olja, naturgassoppa någon) Det är säkert inte av hjärtats vänlighet. Du kanske inte gillar GWB som president, så rik som han är, han kan köpa nya vänner. Jag ser alla positiva investerare i banken T. M. Knox - TMK Investments, LLC Jag är nervös för min investering i dinar. Men jag kommer också att hålla mig för att se resultaten. Och planerar att köpa ännu mer. Bara om det går upp. Jag menar vad i helvete vad är 700 om det kommer att göra dig 1 000 000. Höger. Sir Brady A. Wolfe Var köper du de irakiska dinarerna Jag vill investera men har aldrig gjort det förut. fortsätt, det kommer jag tro att vi alla kommer att vara i chock här inom den närmaste framtiden den vännen och medarbetarna med de goda att vara sanna linjer, kommer alla att stå där med utseendet som en hjort som fångas i strålkastarna vi kan alla berätta för dem, du snooze du förlorar som arbete blir nu valfritt för de av oss som hade hjärnan och bollarna för att känna igen och ta tag i en en gång i livet möjlighet. du borde alla vara stolta och hänga på vad som händer att detta är hunden Långsiktiga investeringar Något som det här kan ta 10 år. Häng i det och det kan vara det bästa som någonsin hänt i din checkbook. Tom Ex-Air Force, St. Joseph, jag investerade också i den irakiska dinaren. Jag är inte någon som investerar mycket. Jag har inte pengar att göra det. Men jag ser något som helt vettigt för mig. Irak kommer tillbaka. Jag har köpt 1 125 000 under det senaste halvandet år. Jag får köpa en miljon i januari. Då är det ett väntarspel. Det kan ta ett år, fem eller 10. Jag är villig att vänta. Som ett tidigare inlägg sa, vad39s 700 om du får en miljon ut av det Om det blir till ingenting, så vad än. Inget vågat ingenting vunnit. Här i väntan spelet har jag en bra känsla för det, och jag kommer att köpa och köpa mer och mer. svårt att hitta historia Jag försöker hitta information om Kuwait dinar, priset under konflikten och historien om dess utbyte. Informationen är svår att komma med. Någon där ute som hs denna info. Det kan vara en bra indikator på vad du kan förvänta dig från den irakiska dinaren. Revalue i december 200 Källor berätta för mig en revalue av Dinar i mitten av december. Kanske så mycket som 1,47 till 1USD Nervous men en spelare kom jag precis till iraq och fortsatte att höra folk prata om detta ämne. Jag är en spelande man och jag tror att bra saker kommer ut ur detta. Det är svårt att gå ner från det här priset. Lev livet på kanten och gå för det. I39m får 2 eller 3 miljoner. Rullande tärningen, mitt blod flödar redan. Var bara tålamod och låt de goda tiderna rulla. OK, ungefär januari och februari var 1 mil i dinar värd ca 640,00 dollar, nu är det värt 697,00 dollar, det här kommer inte att hända över natten och situationen är fortfarande instabil, jag kommer att förbli optimistisk och hoppas att situationen väntar för det bättre. Beaner i armén varför dollar går ner och ner leta efter vidare inte för pressen om det gör det, jobba inte på pressen, oroa dig för det alla som letar efter ljusare, det betyder att du kommer att vara milloineior om du spenderar 1000 fortsätt fästa dem lycka till kommande futer 1.32 dec 15th 2006 precis hört, men vi ska se. (köp inte på rykten) Jag har sett många rykten komma och gå med många involverade har. Med alla nyheter tror jag att den här har den mest supresterande vad en god jul det skulle vara, FÅR INTE UTFÖR DENNA INVESTERING Dont buy Iraq dinar från quotdirect dinarquot webbplats Den här webbplatsen svarar aldrig min fråga. Det värre är att jag har betalat lite pengar för dem via kreditkort för att köpa irak dinar och aldrig få det. Var försiktig, gör samma misstag. Shotgunsusie träffar röret. Ta en titt här för mer av SGS BS. rolclub under dinarinvesteringar. She39s anspråk 12-14-2006 för uppräkningen. Observera: Hon har varit hyping ett nytt datum varje månad. StephanieF - Inte riktigt henne men jag vet att det kommer att bli SGS Det kommer bara att kosta dig ungefär 1000.00 Det är inte en dyr chans En chans, jag spenderar mer än när jag är i Vegas. Det är inte som att jag kommer att vara ute stora pengar om ingenting någonsin händer. Och det finns inget annat än olja i det landet så jag tar chansen, du kan göra lite något. Jimmy F. Fredericksburg, Va IT39S kommer att betala. Smart investering tar tålamod, en viss tid det tar nerv. Från banker till regeringar till vi folket kommer att se en positiv ut kom hit. GOD FORTUNE TO ALL Denna sida är slutförd Kontrollera centralbanken i Irak och siffrorna som inte jive bildar den här sidan. Behöver du komma överst i spelet .. Vet någon vad det totala antalet dinarer är i omlopp idag jämfört med före kriget? Jag har 6 miljoner dinarer och kommer köpa 4 miljoner mer för totalt 10 miljoner. Jag känner att det kommer att bli 5 till 7 år innan det tar slut. Häng in där var du köper irakisk dinar i USA Inte en miljonär Men allt tar tid. Om du betalat 700 till 1.000 för en mil i ID så är det så här. Om du köpte en lotteri-biljett och en lotteri biljett två gånger i veckan och en snabb plockning lotteri varje dag, är du bättre Det är en gamble, bygga en nation. Vi gjorde det 200 plus år sedan och det var inte över natten. Jag vet att om jag skulle ha gjort det här efter att vi befriade Kuwait skulle jag vara rik idag. Gary Iraq relaterade War s Vet x3 En investering är en chans, om du köper iraqi dinar tar du en chans. Jag antar att det tar upp till 2 år för dig att se en stor vinst, 10 ID till 1 USD eller bättre. Frågan är att du kan investera dina pengar så länge och vänta på att din investering ska löna sig. serveras och väntar nu, Whit Pre War Post War Circulation Vad är jämförelsen av förra år 2000 dinar för att presentera cirkulationen. Jag har också köpt dinar. Vem byter dem. Jag har över en miljon också. men var kan du betala dem förutom Irak Inga banker eller utbytesföretag tar dem. Vad sägs om skatter När du får en miljon USA, kommer IRS vill ha ett snitt rätt Hjälp mig ut, plz Hej jag är ny på den här sidan och vet inte riktigt vad som händer här. kan någon hjälpa mig ut hur mycket är 25 000 diners konverterade till US Valuta var kan jag köpa irak-dinarer förutom den här sidan vet jag inte var jag kan få lite av den här valutan? En smart man kan hjälpa mig Vad måste du förlora Jag tror att om du investera en 1000 och det bombarderar då okej, åtminstone försökte jag att jag brukade ha mer på en helg på hakare och näsa godis Men om växelkursen skyrockets då är du bokstavligen en miljonär Även om det bara går upp till en mestley 1 växelkurs. Visst det är en långsiktig investering, 5 till 10 år kanske längre, big deal. Vår regering är resultatet av år av hårt arbete och engagemang, allt från en idé som inspirerade flera individer långt före undertecknandet av vårt citat av Independancequot 1776 för över 200 år sedan. Du skulle behöva vara en dåre för att tro att Irak skulle kunna få samma resultat om några månader eller år. Men med USA som spelar en nyckelroll i den utvecklingen är det inte orealistiskt att tro att vi kunde se den förändringen i Irak inte så långt borta. Vår amerikanska regering är direkt inblandad i att hjälpa Irak att skapa en demokrati. Det är absolut bara en anledning till varför vårt land skulle ha något intresse i något skithål land i m quoti se dum poeplequot och jag Hur säljer du det Så säg våra drömmar bli sanna och dinar är 1 till 1, hur går vi om sälja tillbaka Vad med skatter Är våra dinarer erkända av oss treasury Patience. Mognad, bollar Om du inte har dessa 3 dygder, håll dig sedan till crapsborden. Jag kan se att alla negativa kommentarer är från barn som kvoterade det nu. Och sluta titta på alfabetkanalerna medan du suger på tummen. Heh. Vad du folk tänker hej .. Att bli rik utan att behöva arbeta Heh ..

No comments:

Post a Comment